Free

Multiple Dates

Come Meet the Procurement Ombudsman!

Actions and Detail Panel

Free

Event Information

Share this event

Date and Time

Location

Location

Online Event

Event description
Come Meet the Procurement Ombudsman! / Venez rencontrer l’ombudsman de l’approvisionnement!

About this Event

The Office of the Procurement Ombudsman (OPO) is hosting virtual town hall meetings with the Procurement Ombudsman to:

  • provide information on the Office’s services to businesses
  • hear from you about your concerns and experiences in doing business with the federal government

Please register for the session of your choice below. Note that the same information will be provided at all 3 sessions. You will receive an email a few days before the start of the session you selected with a link and instructions on how to connect to Zoom.

If you have any questions, please contact Kristina Jelinic at kristina.jelinic@boa-opo.gc.ca.

_____________________________________________________________________________________________________

Session 1

Date: Wednesday, January 27, 2021

Online Platform: Zoom

Time: 1:00 p.m. – 2:30 p.m. EST

Language: English

Session 2

Date: Thursday, February 18, 2021

Online Platform: Zoom

Time: 1:00 p.m. – 2:30 p.m. EST

Language: English

Session 3

Date: Tuesday, March 9, 2021

Online Platform: Zoom

Time: 1:00 p.m. – 2:30 p.m. EST

Language: English

Please note that spaces are limited for these free sessions.

*To attend a session in French, please register here.*

Background

OPO’s mission is to promote fairness, openness and transparency in federal procurement. We assist businesses by answering inquiries and investigating complaints about federal procurement, and offering both formal and informal dispute resolution services.

Find out more about OPO at opo.gc.ca.

********

Le Bureau de l’ombudsman de l’approvisionnement (BOA) organise des séances de discussion virtuelles avec l’ombudsman de l’approvisionnement afin :

• de vous informer sur les services offerts aux entreprises par le Bureau

• d’entendre vos préoccupations et vos expériences en affaires avec le gouvernement fédéral

Veuillez-vous inscrire à l’une des séances suivantes. Veuillez noter que les mêmes informations seront partagées durant les 3 séances. Vous recevrez un courriel quelques jours avant le début de la séance que vous avez sélectionnée, avec des instructions sur la façon de vous connecter à Zoom et le lien.

Si vous avez des questions, veuillez svp communiquer avec Kristina Jelinic à kristina.jelinic@boa-opo.gc.ca.

Séance 1

Date : le mercredi 27 janvier 2021

Plateforme en ligne : Zoom

Heure : 13 h – 14 h 30 HNE

Langue : anglais

Séance 2

Date : le jeudi 18 février 2021

Plateforme en ligne : Zoom

Heure : 13 h – 14 h 30 HNE

Langue : anglais

Séance 3

Date : le mardi 9 mars 2021

Plateforme en ligne : Zoom

Heure : 13 h – 14 h 30 HNE

Langue : anglais

Veuillez noter que les places sont limitées pour ces séances gratuites.

*Pour assister à une séance en français, veuillez svp vous inscrire ici.*

Contexte

La mission du BOA consiste à faire la promotion de l’équité, de l’ouverture et de la transparence dans les marchés publics fédéraux. Nous venons en aide aux entreprises en traitant leurs demandes et leurs plaintes au sujet des marchés publics fédéraux et en offrant des services officiels et informels de résolution des différends.

Pour plus d’information au sujet du BOA, visitez le boa.gc.ca.

Share with friends

Location

Online Event

Save This Event

Event Saved