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Creating Continuous and Engaging Client Experiences

INM

Thursday, 21 May 2015 from 7:30 AM to 10:00 AM (EDT)

Creating Continuous and Engaging Client Experiences

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Creating Continuous and Engaging Client Experiences

Digital engagement is becoming increasingly important to organizations. However, it can be complicated to manage client data, optimize content delivery, and create continuous client experiences that span across multiple channels.

Join INM and Adobe for this complimentary breakfast session to learn how you can capture a complete view of your clients' behaviors and preference and deliver engaging experiences that convert.

Learn how you can:

- Break down silos and connect customer data for a 360 degree view
- Optimize personalization for maximum revenue lift
- Connect Social Media to measurable business results
- Understand how you can effectively adopt these solutions within your organization

7:30 - 8:00: Arrival & Registration
8:00 - 8:30: Breakfast & Networking
8:30 - 9:30: One Customer's Journey: The Value of a Marketing Hub, by Marc Silsbe, Solutions Consultant at Adobe
9:30 - 10:00: Elements of a Successful Marketing Hub Implementation, by Vahe Kassardjian, President of INM

This event is sponsored by Adobe.

For more information:
Suzanne Fondacaro
(514) 871-1333 ext. 276
Suzanne.Fondacaro@INM.com

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Créez des expériences clients engageantes et sans couture

L'engagement numérique est de plus en plus important pour les organisations. Malgré tout, il peut être compliqué de gérer les données clients, optimiser la livraison du contenu et créer des expériences client sans couture qui enjambent de multiples canaux.

Joignez-vous à INM et Adobe pour ce déjeuner-causerie pour apprendre comment vous pouvez obtenir une image complète des besoins et comportements de vos clients pour pouvoir offrir des expériences engageantes qui rapportent.

Apprenez comment:

- Éliminer les silos et connecter les données clients pour obtenir un panorama 360 degrés
- Optimiser la personnalisation des messages pour maximiser les revenus
- Aligner réseaux sociaux et résultats commerciaux mesurables
- Adopter ces solutions efficacement dans votre entreprise.

7:30 - 8:00 : Arrivé et inscription
8:00 - 8:30 : Petit-déjeuner et réseautage
8:30 - 9:30 : Le parcours d'un client: l'intérêt d'avoir un marketing hub, par Marc Silsbe, Consultant chez Adobe (présenté en anglais)
9:30 - 10:00 : Les facteurs de succès d'une intégration réussie d'un marketing hub, par Vahe Kassardjian, Président de INM

Cet évènement est commandité par Adobe.

Pour plus de renseignements:
Suzanne Fondacaro
(514) 871-1333 poste 276
Suzanne.Fondacaro@INM.com




Have questions about Creating Continuous and Engaging Client Experiences? Contact INM

When & Where


Le Centre Sheraton Montreal Hotel
1201 Boulevard Rene-Levesque West
Montreal, QC H3B 2L7
Canada

Thursday, 21 May 2015 from 7:30 AM to 10:00 AM (EDT)


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Organizer

INM

Pour plus d'informations, veuillez contacter Suzanne Fondacaro au 514-871-1333, x276 ou par courriel à Suzanne.Fondacaro@INM.com

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