IMPACTFUL CONVERSATIONS
Event Information
About this Event
Almost every day, we have to face difficult discussions with employees, managers, suppliers, customers. These days, the pandemic just seems to add another element of complexity. Despite the fact that you are sure you are right, they do not understand, or do not want to understand. However, they think the same of you. What if you were wrong? Or what if you both were right but for different reasons? What if the discussion isn't about being right or wrong at all? In this workshop, learn how to prepare and influence difficult conversations while keeping your power.
-----------------------------
Nous sommes presque quotidiennement confrontés à des discussions difficiles avec des employés, des directeurs, des fournisseurs ou des clients. La pandémie actuelle semble exacerber la situation. Même si vous êtes convaincus d’avoir raison, ils ne comprennent pas ou semblent ne pas être disposés à comprendre. Ils pensent par contre la même chose de vous. Et si vous aviez tort ? Et si vous aviez tous les deux raison, mais pour des raisons différentes ? Et si la discussion n’avait rien à voir avec qui a tort ou raison ? Lors de cet atelier de 6 heures, apprenez à préparer et à prendre part à des conversations difficiles tout en conservant votre pouvoir.