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Shaw Direct Hiring Fair

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Shaw Direct

7250 Rue du Mile End

Montréal, QC H2R 3A4

Canada

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Description

We're Looking for Someone Like You!

The Shaw Direct team in Montreal is currently seeking Customer Advisors to come work with us! As a Customer Advisor, you’ll connect people to the entertainment they love, and the people they love. With each customer conversation you have, it becomes clear: you’re not just supporting people, you’re connecting people to the world and everything in it!

We are hosting an open house on Thursday, August 29th from 11:00 am to 5:00pm at our Montreal location. Bring your resume, meet with our leadership team, and be prepared for an on the spot interview. Register now to save your spot!

Happy Employees


Tous les jours, nos employés passionnés connectent nos clients sur le monde et sur tout ce qu’il a à offrir – c’est notre raison de vivre chez Shaw, et c’est pourquoi nous nous efforçons d’être un employeur chez qui les meilleurs veulent travailler. Nos gens reflètent la richesse de nos collectivités et font la diversité de notre culture, ce qui fait de nous une équipe solide.

Chez Shaw, nous croyons qu’une main-d’œuvre inclusive favorise la diversité de pensée et d’opinion, ce qui nous permet de créer de meilleures solutions. Nous invitons toutes les personnes qualifiées à postuler.


Possibilité de carrière: Conseiller(ère) à la clientèle

Le département de Service à la Clientèle de Shaw Direct basé à Montréal recherche actuellement des Représentants Bilingues au Service à la Clientèle pour se joindre à son équipe. Ce poste relèvera directement du Superviseur au Service à la Clientèle.

Nous offrons un programme de formation complet qui viendra en complément à votre expérience dans la vente et votre passion d’offrir un service à la clientèle exceptionnel. Un spécialiste de la formation et une équipe de soutien travailleront avec vous pour vous aider à bâtir les compétences du poste. Les quarts de travail peuvent être programmés entre 7h et Minuit DU LUNDI AU DIMANCHE. Les candidats doivent être FLEXIBLES en termes de capacité à travailler les quarts de travail disponibles pendant nos heures d’opération.

Responsabilités :

• Fournir un service à la clientèle téléphonique amical et professionnel aux clients actuels et potentiels.
• Traiter les demandes des clients pour de nouveaux services, changements de service, services spécialisés et achats d’équipements
• Aider les clients à choisir les produits de Shaw Direct en faisant la promotion des caractéristiques et des avantages de ces produits
• Atteindre et dépasser les objectifs de vente en faisant usage d’une approche consultative
• Résoudre les problématiques de clients, en trouvant des solutions avantageuses tant pour les clients que pour Shaw Direct

Aptitudes, expérience et qualifications requises :

• Détenir un diplôme d’études secondaires ou l’équivalent, accompagné d’une expérience antérieure en service à la clientèle ou en vente dans un centre d’appels
• Bonne maîtrise de l’outil informatique et de l’Internet
• Posséder une bonne capacité d’écoute et de compréhension; et être en mesure de répondre avec clarté et professionnalisme
• Avoir l’esprit d’équipe avec d’excellentes aptitudes en communication verbales et écrites
• Avoir une approche orientée sur les détails et les résultats
• Posséder de l’expérience en ventes consultatives entrantes et dans un environnement de services est considéré comme un atout
• Être bilingue (français/anglais) est exigé
• Faire preuve d’une attitude positive et gagnante et d’une approche axée sur la clientèle qui vous permettra de faire face aux situations difficiles avec intégrité, empathie et sincérité.

S’il est important pour vous qu’un milieu de travail favorise la responsabilité, est un exemple de loyauté, ne compromet jamais l’intégrité et possède une forte conscience sociale, alors venez faire carrière chez nous en postulant dès maintenant.

Nous remercions tous ceux qui ont postulé ce poste, cependant, il ne sera répondu qu’aux candidats qualifiés. Ce poste exige qu’une vérification des antécédents criminels soit réalisée.

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Every day, our passionate employees connect our customers to the world and everything in it – it’s why we exist at Shaw, and it’s why we strive to be the place where the best people choose to work. Our people reflect the richness of our communities, and our culture is inclusive of each individual’s diverse background and perspective, which makes us a stronger team.

At Shaw we believe an inclusive workforce fosters diversity of thought and perspective, and our different perspectives create better solutions We invite all qualified individuals to apply.

Career Opportunity : Customer Advisor

The Shaw Direct Customer Care Department based in Montreal is currently seeking a Bilingual Customer Service Representative to join its team. This position will report directly to the Supervisor, Customer Care.

We provide a Comprehensive Program that will build on your proven sales experience and your passion for outstanding customer service. A Learning Specialist and Support team will work with you to build the required competencies for the position. Work shifts may be scheduled between 7am and Midnight, seven days a week. Applicants must be flexible in terms of ability to work any shifts throughout our operating hours.

Accountabilities:

• Provide pleasant and professional customer experience over the telephone to current and potential customers
• Determine customers’ needs and assist customers in choosing the best suited Shaw products and services
• Process customer requests for new services, changes in services, specialty services and equipment purchases
• Assist customers by understanding their immediate and long term needs. Recommend and promote the advantages and benefits of Shaw services and products
• Achieve and exceed customer experience and sale performance targets using a consultative approach
• Resolve customer issues, reaching solutions that are mutually beneficial to customers and Shaw Direct
•Various other duties as needed


Required Skills, Experience and Qualifications:


• Previous experience in a customer service, retail, sales or customer facing role
• Good computer skills including use of the internet and Microsoft Office (Word, Excel, and Outlook)
• Ability to listen and effectively understand a situation; ability to communicate with clarity, empathy, enthusiasm and professionalism
• Team player and adaptive to change; ability to handle challenging situations with integrity and sincerity
• Results oriented and exceptional problem solving skills with the ability to pay attention to detail
• Good selling skills including empathy, active listening and rapport building
• Experience in an inbound consultative sales and service work environment is an asset
• Bilingual in both French and English is required, good communication skills both written and verbal
• A positive “can do” attitude and customer focused approach

Benefits
*Full Time position with one of the 100 Best Employers in Canada
*Competitive base salary + commission + benefits
*Opportunity for career development
*Fun filled team environment


If you value a workplace that promotes accountability, exemplifies loyalty, never compromises integrity and has a strong social conscience then start your career with us by applying now.

We thank all interested applicants; however, only qualified candidates will be contacted. This position requires the successful completion of a criminal background check.

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Montréal, QC H2R 3A4

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