Sauter la navigation principale
Contenu de la page

Spectre Eventbrite

Découvrez des extensions qui offrent de nouvelles possibilités pour vos événements et vous facilitent la vie.

En vedette

Facebook & Instagram Ads Promotion et publicit

Facebook & Instagram Ads

par ToneDen

Automated advertising for Facebook & InstagramToneDen is a self-serve platform that helps thousands of venues and event promoters like you rapidly sell tickets on social media with less work. Here's how ToneDen can help you sell out your shows:Automated Audience Targeting - Stop guessing on trying to find your ticket buyer with a smart system that helps use your Eventbrite data to build you audience tailored for your event. Creative A/B Testing - Our system will split test every possible combination of creative content and copy to help you serve the perfect ad that will sell tickets.Automated Budget Optimization - Our proprietary algorithms ensure your budget is spent on audiences that bring in ticket sales. This takes the manual oversight out of social advertising.Built-in Conversion Tracking & Reporting - Every campaign comes with conversion tracking built in. Know exactly how much revenue your ads are bringing in and know the exact cost to convert a ticket buyer. Try your first ad campaign for free today!Testimonials"ToneDen has allowed us to expand our Facebook and Instagram advertising to new audiences with their lookalike segmentation, and we have saved time with their auto-optimization and ability to accommodate several creative combinations. We believe that ToneDen has allowed us to maximize the efficiency of our digital spends which result in increased ticket sales and higher audience engagement." - Sydney, Marketing Manager, Goldenvoice"These results completely exceeded what I expected! ToneDen helped us discover the right target audiences and creatives for our campaigns. Their automatic advertising has allowed us to further improve our digital advertising efforts." - Heather, Operations Manager, Club Glow"ToneDen has allowed us to make the most out of every dollar, and zone in on the most profitable audience groups. Their platform takes A/B testing to a whole new level. With this we’ve been able to not only cater a wide variety of ad variations at once; but also allowed us to understand which post styles work the best for our audience and incorporate this knowledge into our social media posting strategy." - Jeeheem, Digital Director, SXM Festival"ToneDen’s simple to use advertising tools helped us quickly reach the right audience and generate direct sales for our events. This not only saved us countless hours of work but automatically drove the best return on our ad spend." - Cyril, Founder, Underrated Presents p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: center; font: 48.0px Gotham; color: #ffffff; -webkit-text-stroke: #ffffff} span.s1 {font-kerning: none} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: center; font: 48.0px Gotham; color: #ffffff; -webkit-text-stroke: #ffffff} span.s1 {font-kerning: none}

En savoir plus

Les plus populaires

EventbriteSync CRM

EventbriteSync

par Eventbrite

Voici cinq nouvelles fonctionnalités maintenant disponibles dans EventbriteSync 2.0Nouvelle importation facileEventbriteSync importe maintenant facilement vos données Eventbrite, en utilisant des objets personnalisés qui sont indépendants de vos objets et et de vos règles personnalisés existants. Cela signifie que vous pouvez importer des données de vos événements en quelques minutes, sans crainte de perturber votre base de données existante ou de perdre votre capacité à rechercher et à faire rapport sur vos données Eventbrite dans Salesforce. Cette importation simplifiée vous permet d'économiser du temps, et vous n'avez pas besoin d'être un expert de Salesforce pour obtenir les données et les rapports dont vous avez besoin. Personnalisez le contenu fondamentalAimez-vous allez voir ce qu'il y a sous le capot, afin que les données Salesforce travaillent à votre place ? Avec la fonction « Importer et traiter » dans EventbriteSync, vous pouvez importer vos données Eventbrite brutes et les cartographier avec des chemins personnalisés en fonction de vos besoins. La V2 comporte même de nouveaux champs supplémentaires pour le mappage. Les admins de Salesforce, vous pouvez aller vous rhabiller. Connectez faciles les Dots (données) La V2 dispose d'un nouvel objet personnalisé appelé « élément de ligne de commande » qui montre clairement les relations entre les participants, les commandes et les événements directement dans Salesforce. Vous pouvez profiter d'un aperçu instantané plus intuitif de vos données, et entreprendre plus rapidement des actions basées sur ces données. Économisez du temps avec Delta Sync L'importation de données prend du temps, et plus vous disposez de données, plus vous passez de temps à vous tourner les pouces en attendant qu'elles se chargent. Avec la nouvelle fonctionnalité Delta Sync, vous disposez de la possibilité de ne synchroniser que les nouvelles données ou des données dans un intervalle de temps personnalisé. Le fait de synchroniser uniquement les données « non importées » vous permet d'économiser du temps et de garder vos données à jour. Établissez vos priorités, construisez de l'efficacité Seul Salesforce propose une fonctionnalité nommée « correspondance des objets de type personne ». Malgré ce nom déconcertant, cette fonctionnalité vous permettra d'économiser du temps en assurant correctement votre flux de données la première fois que vous synchronisez. Elle vous permet de créer un ordre de priorité pour faire correspondre les objets de type personne entre les données Eventbrite et les données Salesforce. Par exemple, lorsque vous importez le nom d'un participant dans Salesforce, vous pouvez combiner ce nom à un objet de type personne existant, tel que « prospect » ou « contact ». Cette fonctionnalité vous permet de rechercher et de faire correspondre vos objets de type personne dans un certain ordre. Par exemple, Salesforce pourrait d'abord rechercher une correspondance dans vos « contacts », et si la correspondance n'est pas trouvée, elle pourrait rechercher dans « prospects ». Ce procédé réduit les erreurs de synchronisation, améliorant ainsi fortement l'hygiène de vos bases de données.

En savoir plus
Commercialisation par courriel

by Bandsintown

Promote your event to concert-goers on demand with Bandsintown, the largest concert discovery app in the world. With Bandsintown Promoter, you can create custom email campaigns to reach an audience of 30M highly engaged music fans. Target that audience by music preference and the specific artists and bands they follow, and then hyper-target the right fans based on geolocation. Bandsintown Promoter can help you sell more tickets and drive attendance to your show, festivals, and concerts.  

En savoir plus

Autre

by Zapier Inc.

Obtenir les informations de votre participant dans l'application, là où cela est le plus précieux pour vous, comme un outil de marketing par courrier électronique, un outil de gestion de relation client ou une feuille de calcul, demande d'effectuer de nombreuses étapes fastidieuses. Avec Zapier, vous pouvez automatiser ces processus manuels, et ainsi exporter vos participants, votre événement et vos commandes vers plus de 500 applications. Plus besoin de télécharger un .csv à chaque fois que vous avez besoin d'informations sur les participants sur d'autres applications. À chaque fois que vous obtenez un nouveau participant, créer un événement, recever une commande ou ajouter un organisateur, Zapier peut déclencher des connexions automatiques appelées Zaps pour créer des éléments correspondants dans vos autres applications. Automatisez votre flux de travail pour la gestion des événements Avec des Zaps en plusieurs étapes, vous pouvez déclencher des flux de travail complexes impliquant n'importe quel nombre d'applications lorsqu'un événement survient sur Eventbrite. Enregistrez les nouveaux participants sur une feuille de calcul tout en les ajoutant à vos listes de diffusion et vos outils GRC, ou configurez des calendriers et un message d'expéditeur chaque fois que vous créez un nouvel événement. Vous cherchez à affiner vos processus ? Les filtres vous permettent d'empêcher vos opérations automatisées de se déclencher, à moins que certaines conditions ne soient remplies, comme un une notice particulière pour le retour des clients avec des tâches spécifiques et des communications. Search Actions vous permet de trouver des informations depuis d'autres sources pour compéter vos nouvelles inscriptions. Il peut s'agir de vérifier si un nouveau participant existe dans votre outil GRC, de le créer si tel n'est pas le cas, et d'enregistrer son inscription avec toutes notes supplémentaires sur votre feuille de calcul de suivi. Traitez vos nouvelles informations sur les participants et les événements avec des étapes de code personnalisées pour un contrôle ultime, utilisez des délais pour configurer des courriels au goutte à goutte pour les nouveaux participants, formatez les informations de vos participants telles que vos applications en ont besoin et commencez à gagner du temps grâce à l'automatisation ! Commencez à intégrer Zapier à Eventbrite dès aujourd'hui et connectez vos événements et vos participants à : un logiciel de marketing par courriel, tel que Infusionsoft, HubSpot, ActiveCampaign et MailChimp des feuilles de calcul et des bases de données, telles que Google Sheets, Smartsheet et Knack des outils GRC, tels que Salesforce, Zoho CRM, HubSpot et Capsule CRM des outils de messagerie d'équipe (pour obtenir de nouvelles notifications de participants), tels que Slack, HipChat et Campfire des applications de conférence telles que GoToWebinar et AnyMeeting des outils de productivité tels que Trello, Asana et Todoist des outils de planification tels que Google Calendar publier sur un flux RSSet bien plus encore !

En savoir plus

Sites Web d'événements

by Automattic

WordPress.com est un moyen simple et sans souci pour créer gratuitement un site Web ou un blog. Des millions d'utilisateurs de WordPress.com utilisent également Eventbrite. Nous avons donc collaboré avec WordPress.com pour créer une intégration qui facilite votre vie. Nous avons fait en sorte que la synchronisation de vos informations sur votre site WordPress.com soit simple comme bonjour. Mise à jour : 12 mai 2015 ! Vous pouvez maintenant intégrer vos événements Eventbrite dans n'importe quel thème sur WordPress.com. Vous pouvez ajouter une liste de vos événements, inclure un widget d'enregistrement et l'appliquer à n'importe quelle page de votre site. Vous pouvez choisir entre deux thèmes Eventbrite à appliquer sur votre site WordPress.com. Un thème pour les organisateurs d'événements avec un seul événement, et un thème pour les organisateurs d'événements avec plusieurs événements En plus des deux thèmes personnalisés, nous avons également construit un widget que n'importe quel utilisateur de WordPress.com peut ajouter à son site pour afficher une liste de ses événements à venir.

En savoir plus

Opérations des événements

by ConferenceBadge.com

A good first impression is important for forming business relationships and it can never be recreated - can you imagine the pressure on conference attendees who are making tens or hundreds at each event?As a conference organizer, you can do your part by making beautiful name badges - and ConferenceBadge.com makes this incredibly simple!Connect your Eventbrite account, so you can create you name badge template and automatically import your attendees for easy name badge creation.

En savoir plus

Commercialisation par courriel

by EventKingdom

With EventKingdom, you can: send designer invitations and cards online. Monitor your sending and send reminders for freeSync tickets sales with Eventbrite and send reminders accordingly. Enjoy a 15% discount code: eventbrite when purchasing your first stamps. The animated invitations and cards from EventKingdom are the perfect medium for invitations to all kinds of events such as company celebrations, weddings, parties, concerts or conferences.In EventKingdom you will find thousands of designer templates for many different occasions, which you can customize to your liking. You can also upload your own creations, or hire EventKingdom to create an exclusive design for you.As usual, just create your event and the online ticket sale via Eventbrite. Then, you can import the event details and ticketing through a few clicks in EventKingdom.

En savoir plus

Promotion et publicit

by Promote

Eventbrite and Promote are teaming up to allow event organizers to pay for targeted placement on Eventbrite’s homepage and city directory pages in San Francisco, Los Angeles, New York City, Chicago, or London. Want Promoted Listings where you hold events? Let us know: promote@eventbrite.com.With Promoted Listings powered by Eventbrite and Promote, you can:Create a targeted campaign in minutes. Target event-goers based on location, interest, and search keywords. Eventbrite and Promote will ensure your event listing is only seen by event-goers who are most likely to be interested in your event. Easily toggle between your Promoted Listings campaign performance and overall ticket sales data, to quickly optimize your marketing mix. See screenshots below for step-by-step view.Only pay for the impressions served. To kick-off your campaign, add money to your Promoted Listings account. Your account will be debited as impressions are served ($40 for every 1,000 impressions). If you have any funds left in your account after your campaign wraps up, you can use that money towards your next campaign, or request a refund. No dollar, or impression, wasted! Reach the most active audience event-goers. People who browse and search for events on Eventbrite are social (74% buy tickets for themselves and their friends), frequent (45% buy tickets to an event at least twice/month), and adventurous (50% are likely to attend something new and fresh). Relative to other advertising platforms, Eventbrite’s Promoted Listings gets your event in front of the most active event-going audience.Promoted Listings does not support repeating events at this time.

En savoir plus

Calendrier et gestion de suivi

by Sched.com

Highlight your speakers and presenters directly on your Eventbrite page and help convince attendees to buy tickets.Once you install the Speaker List plugin, you can add a photo, name, company and position for each of your speakers. They are published to your Eventbrite ticket page and you can edit or remove them at any time.

En savoir plus

Opérations des événements

by LeanTicket

Design and order secure tickets for offline sales, 100% compatible with the Eventbrite ecosystem.Customize your ticket with all the info you needVarious types of tickets can be createdUpload your event logo for a more personalized and inviting lookEach ticket is unique and scannable with the Eventbrite Organizer app

En savoir plus

Commercialisation par courriel

by Emma

At Emma, our goal is to make it easier for marketers to get better results by uniting the many ways you reach your audience, including your event marketing. Our partnership with Eventbrite makes the process of promoting and selling tickets through email a seamless experience in your Emma account. With this integration, you'll be able to add Eventbrite events to your emails and track the resulting ticket sales and revenue in Emma's Response section. You can choose to promote one event in detail, or include a whole list of upcoming events, each with its own purchase button. You can monitor tickets still available, total tickets sold, and tickets sold as a result of the email you sent – all broken out per event.

En savoir plus

Sites Web d'événements

by Weebly

Weebly is the easiest way to create your unique website, blog or online store. Millions around the world use Weebly to engage with their customers and community online, and now you can easily showcase your upcoming Eventbrite events and sell tickets on your site just by dragging and dropping.Connect your Eventbrite account and automatically display upcoming eventsChoose from a grid of list view that seamlessly matches your Weebly theme and looks great on both desktop and mobileCustomize the number of events displayed, registration button text, and which event details are displayedSell tickets right on your Weebly site

En savoir plus